Bouwjaar | 10-05-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.883 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-05-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.883 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABI Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kaardebol 15 |
Postcode | 6721 RX |
Plaats | Bennekom |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13370093 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abi-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2015 - aug. 2018
Modelcode: 4M
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 234 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 516 x 197 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.035 kg
Laadvermogen: 905 kg
GVW: 2.940 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 691 - € 726 per kwartaal
Audi Q7 3.0 TDI 272 pk Quattro Pro Line S-Line + 7p
Nieuw binnen in onze voorraad!
Deze rijk uitgeruste Audi Q7 3.0 TDI in dubbel S-Line uitgevoerd met 7 zitplaatsen.
De auto verkeerd zowel technisch als optisch in keurige staat! Tevens voorzien van 4 in goede staat verkerende 22 inch Hankook zomerbanden.
De optielijst is tevens erg lang, zo vinden we onder andere:
- 7 persoons uitvoering
- Panorama dak
- Luchtvering (instelbaar)
- Head-Up dislplay
- 360-Camera (rondom-zichtcamera)
- Virtual cockpit
- Keyless entry & drive
- Softclose (deursluit hulp)
- Lederen S-Line sportstoelen
- Stoel verwarming voor + achter
- Stuurwiel verwarming
- LED-Koplampen
- Elektrisch wegklapbare trekhaak
- 22 inch lichtmetalen S-Line velgen
- Etc
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige auto behoord tot één van de mogelijkheden.
Wanneer u geïnteresseerd bent in deze auto, graag even een mail sturen of telefonisch contact opnemen om de auto te komen bezichtigen.
Kijk op www.abi-automotive.nl voor een uitgebreide foto reportage van de auto.
(Wij besteden veel aandacht aan het zo accuraat en nauwkeurig mogelijk plaatsen van de advertenties en omschrijving van de auto's. Fouten in de advertentie of omschrijving zijn echter niet uit te sluiten)
Beschikbare afleverpakketten:
Pakket #1 € 395,-
- Nieuwe APK keuring
- Vloeistof check
- Inclusief tenaamstellingskosten/ vrijwaren inruil voertuig
- 1 maand garantie op motor + versnellingsbak
Pakket #2 € 695,-
- Nieuwe APK keuring
- Vloeistof check
- Inclusief tenaamstellingskosten/ vrijwaren inruil voertuig
- Onderhoudsbeurt volgens schema uitvoeren
- Cleanen in - en exterieur
- 3 maanden garantie op motor + versnellingsbak
Pakket #3 €995,-
- Nieuwe APK keuring
- Vloeistof check
- Inclusief tenaamstellingskosten/ vrijwaren inruil voertuig
- Onderhoudsbeurt volgens schema uitvoeren
- Cleanen in - en exterieur
- 6 maanden garantie op motor + versnellingsbak
Pakket # 4 € 1.495,- (Exclusieve auto's)
- Controle van alle vl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.