Bouwjaar | 09-08-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
€ 51.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-08-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ster Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Paltrokstraat 17B |
Postcode | 1508 EJ |
Plaats | Zaandam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42108854 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sterautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 195 kW (265 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 62 km
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 189 x 166 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,870967741935 kWh/100km
CO2-uitstoot: 44 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Audi Q5 Sportback S-Line Pano, Full Options N-874-DX
Unieke Audi Q5 50 Tfsi e Sportback Competition Quattro S-Line 299 Pk 11-2021 met 76Dkm Mythos Zwart Metallic Alle Opties: Panoramadak Matrix Koplampen (zandlopers) S-Line Sportstoelen Leder/Stof Sport Stoelen S-Line Exterieur/Interieur Pakket ACC Adaptieve Cruise Control Lane Assistent Dodehoek Assistent Zwarte Hemel Stoelverwarming Apple Carplay Draadloos Bluetooth Telefoon DAB Radio Achteruitrij Camera Audi Connect Drive Select Instelbaar Getint Glas Standkachel Interieurverwarming Parkeersensoren V+A Climate Control 4 Zone Navigatie Systeem Virtual Cockpit Led Achterlichten (zandlopers) Elektrische Achterklep Keyless Entry/Start 21 Inch Audi Sport Velgen
Auto verkeert in top staat, Volledig dealer onderhouden, Originele km-stand, Afkomstig van 1e eigenaar. Alle keuringen toegestaan.
Prijs is inclusief BTW
Financiering en inruil mogelijk.
Fijne frisse auto in nette staat!
Genot om erin te rijden! EYE-CATCHER
Bij aankoop gratis 4x winterbanden en wintermattenset erbij!
= Bedrijfsinformatie =
Inruil mogelijk,
Al onze auto's zijn voorzien van een NAP pas
GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.
KIJK OP WEBSITE VOOR MEER INFO EN FOTO'S
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.