Bouwjaar | 04-02-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 76.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
€ 52.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-02-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 76.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lutgens Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De sondert 1H |
Postcode | 5928 RV |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21883260 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lutgensautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Ledig gewicht: 2.050 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Deze Audi Q5 Sportback verkeert in nieuwstaat, Compleet Dealer onderhouden, Afkomstig van de 1ste eigenaar, laatste onderhoudsbeurt bij een Audi-Dealer. De auto is aangekocht bij de Audi-dealer. Alle keuringen toegestaan! Veel denkbare opties als: Panoramadak, S-Sportstoelen, RS Stoelen, Matrix Navigatie MMI Plus, ACC, Achteruitrijcamera 360 Graden Camera, Getint Glas, S-Line Int Ext Pakket, Drive Select, Instelbaar Keyless Entry/Go, Matrix Koplampen, Spiegels met Elektrisch Inklapbaar en dodehoekherkenning, Virtual Cockpit, Elektrische Ramen, Bluetooth Telefoon, Bang & Olyson installatie, Climate Control 3 Zone Stuurverwarming, Zwart Hemel, Schakel Flippers, Chrome Sierlijsten Ext Stoelverwarming, Sfeerverlichting in kleur instelbaar, Elektrische Achterklep, Geluid isolerend glas, 20 Inch RS-audi, Apple carplay, Autonomous Emergency Braking, Dynamische knipperlichten icm LED-Matrix, Led Achterlichten, Rijstrooksensor, Volledig digitaal instrumentenpaneel, uitwijk assistent, Mogelijkheid tot uitbreiding van max. 24 maanden garantie! Alle keuringen toegestaan!
Internet meeneemprijs: €52.950,00
Prijs op basis van inruil/garantie: €53.950.00
Financiering en inruil mogelijk.
Gelieve eerst te bellen voor een afspraak om teleurstellingen te voorkomen.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.