Bouwjaar | 06-03-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 126.906 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
€ 44.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-03-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 126.906 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Erik Satter Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hoef 1 |
Postcode | 5311 GH |
Plaats | Gameren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 561843 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eriksatterautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 620 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Tankinhoud: 65 liter
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 20
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 7 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 237 km/u
Maten
Breedte: 190 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.947 kg
Laadvermogen: 618 kg
GVW: 2.565 kg
Interieur
Interieur: Zwart (s line), Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 650 - € 682 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:
Auto wordt standaard afgeleverd met minimaal 3 maanden APK.
Vloeistoffen gecontroleerd en op niveau gezet.
2 Sleutels , tenzij anders vermeld.
RDW Leges €10.10
Garantie en onderhoud volgens afspraak.
Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden
Erik Satter Auto's is gespecialiseerd in Audi, Volkswagen, Seat en Skoda.
Wij hebben diverse Audi's op voorraad in benzine als diesel.
Ook voor onderhoud en reparaties van andere merken kunt U bij ons terecht.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.