Audi Q5 Business SPORT 30 2.0TDI S-TRONIC + GPS + LEDER +

€ 29.995,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 82.897 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen -

Audi Q5 Business SPORT 30 2.0TDI S-TRONIC + GPS + LEDER +


€ 29.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 82.897 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Beerens B2 Store North
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noorderlaan 93
Postcode 2030
Plaats Antwerpen
Land België
Telefoon +33233404390 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Dommages: aucun

*Totaalaanbod in de autosector

*Beste prijs in overname

*Professionele aankoopdienst / onmiddellijke uitbetaling

*Beste aanbod in financiering / renting / leasing

*+ 10 uiterst moderne werkplaatsen / vestigingen

+ 1.000 nieuwe en bijna nieuwe wagens in stock!





*Kijk op www.b2cars.be voor meer info.

*Visitez www.b2cars.be pour plus d'infos.





*Offre total dans le secteur automobile

*Reprise de votre ancien vhicule au meilleur prix

*Service dachat professionnel / payement immdiat

*Meilleur offre pour votre financement / renting / leasing

*+ 10 ateliers / divisions trs modernes

*+ 1.000 vhicules neuves et quasi neuves en stock!



*Alloy roof rails
*Armrest front
*Automatic air conditioning
*Automatic gearbox
*AUX & / or USB entrance
*Bluetooth
*Darkened windows
*Dualzone automatic airconditioning
*Electric foldable mirrors
*Electrical trunk
*Electronic parkingbreak
*Gear peddles behind steering wheel
*Headlamp washers
*Heated seats
*Leather interior
*Leather steering wheel
*Light sensor
*Linguatronic
*Multifunction steering wheel
*Navigation
*Panoramic sunroof electric
*Park distance control front & back
*Rain sensor
*Rear view camera
*Servotronic
*Speedlimiter
*Start / Stopsystem
*Startbutton
*Virtual Cockpit
*Xenon headlights + LED

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie