Bouwjaar | 09-02-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 30.166 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-02-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 30.166 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van der Heide Emmeloord B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Werktuigenweg 40 |
Postcode | 8304 AP |
Plaats | Emmeloord |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 614304 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovdheide.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Referentienummer: 042494
Productienummer: 042494
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 54 liter
Actieradius: 62 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Maten
Lengte: 468 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 14 kWh
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 39 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 08-02-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- VDH Resterende fabrieksgarantie Brandstofauto's (inbegrepen):
- Resterende fabrieksgarantie
- Mobiliteitshulp t/m eerstvolgend onderhoud
- Volledig reinigen en poetsen
- 20 liter brandstof
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Vloeistoffen- en bandencontrole
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- VDH Resterende fabrieksgarantie Brandstofauto's Premium (v.a.) (€ 595 meerprijs):
- Resterende fabrieksgarantie
- Plus 12 maanden VDH garantie tot 5 jaar/120.000Km (€ 125,00 eigen risico per gebeurtenis)
- Tenaamstelling
- APK minimaal 12MND geldig
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Volledig reinigen en poetsen
- Volle tank brandstof
- Vloeistoffen- en bandencontrole
- Minimaal 7500 km en/of 6mnd onderhoudsvrij rijden
- Banden met een profiel van 3mm of minder vervangen
- Gratis vervangend vervoer in geval van garantie
- Gratis pechhulp in binnen- en buitenland
- 25% korting op eerstvolgende onderhoudsbeurt bij VDH
- Gratis zomer- en wintercheck bij VDH
- Autoleven lang GRATIS APK bij VDH
- Gratis ruitreparatie bij sterretje in voorruit
Tot 100PK € 595
Tot 205PK € 895
Tot 300PK € 1.195
V.A. 300PK € 1.495
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "VDH Resterende fabrieksgarantie Brandstofauto's"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.