Bouwjaar | 04-05-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.650 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
€ 72.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-05-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.650 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Heisterkamp Premium Import |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eerste Stegge 8 |
Postcode | 7631 AE |
Plaats | Ootmarsum |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10043518 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.heisterkamppremiumimport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2019 - 2023
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 185 kW (252 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 54 liter
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Ledig gewicht: 2.005 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,2 l/100km (1 op 45,5)
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
= Bedrijfsinformatie =
ALL-IN prijs. Levering aan huis mogelijk. Wij kunnen deze auto voor u importeren uit Duitsland.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Martin Bruggink Tel: 06-10043518 Mail: martin@autoheisterkamp.nl
De prijzen van de personenauto's zijn inclusief BPM, BTW en alle kosten met Nederlands kenteken.
De prijzen van de bestelauto's met grijs kenteken zijn exclusief BPM en BTW, maar inclusief alle kosten en met Nederlands kenteken.
Levertijd circa 3 weken voor een personenauto en circa 5 weken voor een auto met grijs kenteken.
Inruil en lease mogelijk.
Wij importeren alle merken auto's geheel naar uw wensen.
Laat ons weten wat u zoekt en u krijgt een offerte per mail.
Voor meer aanbod kijk op onze site www.heisterkamppremiumimport.nl
Betrouwbaar sinds 1920 en al ruim 90 jaar BOVAG lid.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.