Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition - Panorama | RS Seats | Luchtvering | B&O | Elek. trekhaak

€ 51.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 57.136 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 291 kW (396 pk)

Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition - Panorama | RS Seats | Luchtvering | B&O | Elek. trekhaak


€ 51.495,-

Algemeen

Bouwjaar 01-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 57.136 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 291 kW (396 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam C Gallery Exclusive
Contactpersoon Cris de la Torre Diaz
Adres George Marshallweg 7
Postcode 1689 ZS
Plaats Zwaag
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)229 - 755707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cgalleryexclusive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2019 - mrt. 2021

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 291 kW (396 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 185 kW (252 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 54 liter
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 60 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

MC 9443

Kenteken auto: X-159-XB

Duitse automerken hebben een onverwoestbare reputatie als het gaat om kwaliteit en prestaties. Geen wonder want qua constructie, vooruitstrevende techniek en betrouwbaarheid is de concurrentie dun gezaaid. Fan van S-Line styling? Dat komt mooi uit, want deze is lekker sportief uitgevoerd. De krachtige benzinemotor staat garant voor uitstekende prestaties. Dat noemen ze nou een ruimtelijk effect: het elektrisch bediende glazen panorama dak, dat net zo gemakkelijk open en dicht gaat als de elektrisch bedienbare achterklep. En ondertussen het ware luxegevoel van het lederen interieur. Stoelverwarming is een plezierige extra in de auto. Binnen de kortste tijd is uw stoel behaaglijk warm. Voorzien van matrix LED-verlichting. De auto dimt precies dat deel van de lichtstraal waar de voor- of tegenliggers in rijden. De overige segmenten blijven aan en verlichten de weg. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 21 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Filerijden zal nooit een pretje worden. Maar met de file assistent wordt het wél relaxter. Deze geavanceerde optie zorgt dat u automatisch de juiste afstand tot de voorligger houdt en remt bovendien als de rij tot stilstand komt. De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. Caravan afgekoppeld? Dan kan de elektrisch inklapbare trekhaak uit de weg. Deze Audi is voorzien van connected drive services, premium audiosysteem, navigatiesysteem, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels en draadloos opladen.

Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Dat de auto steeds meer taken van de bestuur

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie