Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition PANO|B&O|MATRIX

€ 44.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-10-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.945 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition PANO|B&O|MATRIX


€ 44.990,-

Algemeen

Bouwjaar 31-10-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.945 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Oosterhoff Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Felland 4A
Postcode 9753 TA
Plaats Haren
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 25330321 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aangeboden! Top uitgevoerde Audi Q5 plug-in hybride. Meer lezen over deze Audi? Scroll dan naar beneden!

Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition PANO|B&O|MATRIX


- Kenteken: X-699-SB
- Merk: Audi
- Model: Q5
- APK tot: 31-12-2024
- Tellerstand: 86945 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Kleurnaam: Navarra blauw
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: S-line
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DLG
- Vermogen: 269 kW / 366pk
- Ledig gewicht: 2005 kg
- Max. trekgewicht: 1750 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 2.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 466 cm
- Breedte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 184 - 202 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Assistentie Pakket

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Achteruitrijcamera
- Dodehoek detectie
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor
- Rondomzicht camera
- Uitstap waarschuwing

Pakket: Spiegel pakket

- Buitenspieg.elektr.inklap en aut. dim
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar

Pakket: Tour pakket

- Bots herkenning en activatie
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- File assistent
- Rijstrooksensor met correctie
- Uitwijk assistent
- Verkeersbord detectie

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Aluminium delen exterieur
- Black Optic pakket
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Dynamische Knipperlichten voor + achter
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Led achterlichten
- Led matrix
- Lichtmetalen velgen 20"
- Metaalkleur
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Schuif/kantel dak
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie premium
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bang & Olufson geluidsinstallatie
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor en achter
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Kunstlederen/microvezel b

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie