Bouwjaar | 15-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 137.962 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
€ 39.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 137.962 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dema Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mijlweg 14 |
Postcode | 3295 KH |
Plaats | 's-Gravendeel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6733007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.demaautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 185 kW (252 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 185 kW (252 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 45 km
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 189 x 166 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 31,333333333333 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (€ 350): Inbegrepen
Dit afleverpakket bevat: 3 maanden garantie, APK, Onderhoudsbeurt
- 12 Maanden BOVAG (€ 1.250): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
IN NIEUWSTAAT VERKERENDE AUDI Q5 55 TFSI PLUG IN HYBRID VAN EERSTE EIGENAAR MET ZEER VEEL OPTIES DEZE AUTO IS COMPLEET DEALER ONDERHOUDEN EN SCHADEVRIJ AL ONZE AUTOS ZIJN VOORZIEN VAN DE JUISTE KILOMETER REGISTRATIE EN WORDEN AFGELEVERD MET NIEUWE APK EN ONDERHOUDS BEURT INDIEN DAT NODIG IS EN WORDEN COMPLEET GECONTROLEERD IN ONZE VAK/BOVAG AANGELSOTEN GARAGE EEN AANKOOPKEURING BEHOORT OOK TOT DE MOGELIJKHEDEN ZODAT U IEDERE TWIJFEL KUNT UITSLUITEN OOK KUNT U ONS VINDEN OP KLANTENVERTELLEN.NL ZODAT U EEN INDRUK KUNT KRIJGEN VAN ONS BEDRIJF REAGEREN VIA WHATSAPP MOGELIJK 06-18139774 KIJK SNEL OP DEMAAUTOS.NL VOOR MEER FOTO`S
= Bedrijfsinformatie =
BEL OF MAIL ONS VOOR DE MOGELIJKHEDEN OOK BEREIKBAAR VIA WHATSAPP 06-18139774
Wij wijzen u er op dat er nimmer rechten ontleend kunnen worden aan fouten in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.