Audi Q5 55 TFSI e quattro | 3x S-line | Pano | Virtual | Trekhaak | LED | Garantie

€ 41.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.817 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Audi Q5 55 TFSI e quattro | 3x S-line | Pano | Virtual | Trekhaak | LED | Garantie


€ 41.900,-

Algemeen

Bouwjaar 10-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.817 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam EHD Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rietkraag 9
Postcode 8082 AA
Plaats Elburg
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)578 - 755591 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ehdautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Actieradius: 40 km
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Ledig gewicht: 2.005 kg
Wielbasis: 282 cm

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

Een Q5 55 e TFSI quattro die volledig S-line is uitgerust en ook nog eens aangevuld met tal van rijke opties.
Wordt geleverd met een jaar landelijke garantie.
Meer informatie en foto's volgen binnenkort of zijn alvast verkrijgbaar op aanvraag.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie