Audi Q5 55 TFSI e Quattro 3x S Line ELEK. HAAKCAMERAHUDACC

€ 36.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 115.286 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Audi Q5 55 TFSI e Quattro 3x S Line ELEK. HAAKCAMERAHUDACC


€ 36.950,-

Algemeen

Bouwjaar 03-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 115.286 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Yorta Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stevinweg 11
Postcode 7741 KT
Plaats Coevorden
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18578708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.yorta-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi Q5 55 TFSI e Quattro 3x S Line ELEK. HAAK*CAMERA*HUD*ACC


- Kenteken: GBG-29-L
- Merk: Audi
- Model: Q5
- APK tot: 30-04-2025
- Tellerstand: 115286 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DLG
- Vermogen: 185 kW / 252pk
- Ledig gewicht: 2005 kg
- Max. trekgewicht: 1750 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 2.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 466 cm
- Breedte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 184 - 202 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Aluminium delen exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Keyless entry
- Kleur wit
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 20"
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportvelgen
- Trekhaak
- Trekhaak uitklapbaar
- Verwarmde voorruit
- Warmtewerend glas

Infotainment

- DAB
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor en achter
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bekleding
- Luxe lederen interieur
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Dodehoek detectie
- Draadloze telefoonlader
- Elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Lederen sportstuur
- Luchtvering
- Luxe lederen/microvezel bekleding
- Matrix LED koplampen
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- S

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie