Audi Q5 50 TFSIe 270kW/367PK quattro S Line · Panoramadak · Trekhaak · Parkeersensoren + Rondom zichtcamera

€ 46.940,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 73.737 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 219 kW (298 pk)

Audi Q5 50 TFSIe 270kW/367PK quattro S Line · Panoramadak · Trekhaak · Parkeersensoren + Rondom zichtcamera


€ 46.940,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 73.737 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 219 kW (298 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Maas-De Koning Moordrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Grote Esch 60
Postcode 2841 MJ
Plaats Moordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 0207100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.maasdekoning.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Referentienummer: 6915
Productienummer: 6915

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 54 liter
Actieradius: 40 km

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 466 x 189 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 14 kWh

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,1 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket STANDAARD (inbegrepen):
40 punten check / tenaamstelling / resterende APK / nationale autopas / volledige reinigen en poetsen.

Iedere gebruikte auto van Maas-De Koning leveren wij af met ons "Standaard Afleverpakket". Dit kosteloze afleverpakket houdt in: 40 punten check, tenaamstellen, resterende APK, nationale autopas en volledig reinigen en poetsen. NB: met dit pakket neemt u de auto mee zoals hij bij ons op voorraad staat, zonder onderhoudsbeurt of garantie. Kiest u liever voor extra zekerheid en garantie? Dan bieden wij het "Approved Afleverpakket". Informeer bij onze verkopers naar de mogelijkheden en meerprijzen hiervan.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
- Afleverpakket APPROVED (€ 895 meerprijs):
Geldig voor auto's zonder fabrieksgarantie of verlengde garantie / 130 punten check / 12 maanden garantie / minimaal 7.500km of 6 maanden onderhoudsvrij rijden / 1x gratis vervangend vervoer / halve tank brandstof of halve acculading / mobiliteitsgarantie / tenaamstelling / nationale autopas / volledige reinigen en poetsen.

Iedere gebruikte auto van Maas-De Koning leveren wij af met ons "Standaard Afleverpakket". Dit kosteloze afleverpakket houdt in: 40 punten check, tenaamstellen, resterende APK, nationale autopas en volledig reinigen en poetsen. NB: met dit pakket neemt u de auto mee zoals hij bij ons op voorraad staat, zonder onderhoudsbeurt of garantie. Kiest u liever voor extra zekerheid en garantie? Dan bieden wij het "Approved Afleverpakket". Informeer bij onze verkopers naar de mogelijkheden en meerprijzen hiervan.

Met een auto als deze Audi Q5 komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto uit 2020 heeft 73737 kilometer gereden. S-Line styling benadrukt de sportieve functionaliteit van het ontwerp. Twijfelt u nog tussen rijden op benzine of elektrisch? Niet nodig. Deze hybride Audi Q5 doet het allebei. Inladen is een eitje met de elektrisch bedienbare achterklep. En voor een frisse wind tijdens de rit is er het elektrisch bediende glazen panorama dak. Een weld

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie