Audi Q5 50 TFSI Hybride PHEV quattro S-line | Pano | Trekhaak | Headup | Camera| erg compleet

€ 42.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 57.277 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 219 kW (298 pk)

Audi Q5 50 TFSI Hybride PHEV quattro S-line | Pano | Trekhaak | Headup | Camera| erg compleet


€ 42.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 57.277 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 219 kW (298 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Bedrijfswagen Garage B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Handelsweg 4
Postcode 3481 MJ
Plaats Harmelen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 407709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.debedrijfswagengarage.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 54 liter
Actieradius: 40 km

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u

Maten
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 14 kWh

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 52 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,1 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:
De vermelde verkoopprijs is All-in, er komen dus geen extra kosten meer bij.
Wij beiden deze auto dus rijklaar aan inclusief vloeistof controle, geldige APK, tenaamstellingskosten en 3 maanden coulance garantie.

Coulance garantie is in de 1e week 100% garantie op alles want dan was hij bij levering niet goed, daarna heeft u 50/50 garantie. Mocht er dus in de eerst 3 maanden een reparatie nodig zijn dan dan delen wij de kosten 50/50, hij moet dan wel bij ons worden gerepareerd.

U kunt daarnaast kiezen voor een onderhoudsbeurt incl pechhulp voor een meerprijs van € 450,-

Garantie bieden wij als AutoCrew in samenwerking met AutoTrust aan.
Deze is er al vanaf € 205,- voor 6 maanden of € 304,- voor 12 maanden, beide met € 45,- eigen risico.
Op onze website kunt u de voorwaarden en actuele prijzen zien.

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Audi Q5. Deze auto uit het bouwjaar 2020 heeft 57277 kilometer gelopen. Deze hybride auto heeft een sterke, zuinige elektromotor én een verbrandingsmotor. Kortom: uitstekende rijprestaties en een veel lager brandstofgebruik. Van een cabrio heeft u alleen 's zomers plezier. Maar het elektrisch bediende glazen panorama dak van deze auto betekent het hele jaar genieten. Net zoals u elke dag het gemak ervaart van de elektrisch bedienbare achterklep. De stoelen zijn verwarmd en bieden ook in winterse kou een comfortabele zit. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Audi Q5. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten horen tot de voorzieningen op deze auto.

Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Na een lange werkdag in de file: daar zit niemand op te wachten. Gelukkig helpt de file assistent een handje. Het radarsysteem meet de ruimte tot de voorligger en bewaakt de juiste afstand. Stilstaan? Dan remt en stopt de auto vanzelf. Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belang

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie