Bouwjaar | 18-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 66.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
€ 53.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 66.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LaRo Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Roggemole 27 |
Postcode | 8531 WB |
Plaats | Lemmer |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36362944 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.laro.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 220 kW (299 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 62 km
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/55 R19
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 189 x 166 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,870967741935 kWh/100km
CO2-uitstoot: 44 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Leaseprijs: € 715 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Highlights:
- S Edition uitvoering
- 3x S line uitgevoerd
- Adaptieve luchtvering
- Elektrisch schuif panoramadak
- 2021 Facelift model
- Matrix LED koplampen
- Elektrisch wegklapbare trekhaak
- Achteruitrijcamera
- Adaptieve cruisecontrol met stop & go functie
- Audi Dealer onderhouden
- Elektrisch verstelbare stoelen
- Verstelbare lendensteun
- Dynamisch knipperlicht
- Keyless entry
- Keyless start/stop
- Drive select
- 21" Audi sport velgen
- Virtual cockpit
- Daytonagrijs parelmoer lak
- Interieur voorverwarming
- Sfeerverlichting
- Decoratielijsten in pianolak (Audi Exclusive)
- Dodehoekdetectie (Side assist)
Uitgevoerde dealer onderhoud:
2024-05-23 | 65.670km | Olieservice
2024-01-16 | 59.046km | inspectie met nieuwe versnellingsbak olie
2023-05-23 | 42.087km | Olieservice
2022-08-18 | 33.368km | Inspectie
2022-04-27 | 22.639km | Inspectie met Olieservice
2021-05-19 | 1km | Aflever inspectie
= Bedrijfsinformatie =
Bij LaRo Automotive is het uiteraard mogelijk om aanvullende garantie pakketten te krijgen, dit is altijd naast de standaard garantie die u krijgt.
Autotrust Instap Garantie:
Uw garantie dekt de belangrijkste onderdelen van de aandrijving van uw auto. Indien een onderdeel van de aandrijving defect gaat, kunt u gewoon terugvallen op de zekerheid van de Instap Garantie. De onderdelen waarop u precies garantie heeft, staan in het garantieoverzicht. Dit kunt u bij ons opvragen.
Autotrust Uitgebreid Garantie:
deze garantie dekt de mechanische en elektronische onderdelen van uw auto tegen defecten. In het geval van een geldige claim worden de onderdelen en de arbeidskosten volgens de algemene voorwaarden van deze garantie vergoed. Ook voor extra details kunt u met ons contact opnemen.
Onze openingstijden:
Omdat wij al onze klanten de best mogelijke service willen bieden werken wij enkel op afspraak. U kunt altijd bell
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.