Bouwjaar | 29-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.960 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
€ 54.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.960 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Track-Motion Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laan van de Kreeft 195 |
Postcode | 7324 BX |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3556763 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.track-motion.nl/automotive |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Kleur: Onbekend metallic
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 239 km/u
Ledig gewicht: 2.050 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Financiering
Dit is uiteraard mogelijk bij Track-Motion Automotive. Veel mensen kiezen tegenwoordig voor een financiering. Via Track-Motion kunt u een financiering aanvragen. Het krediet is afgestemd op uw persoonlijke situatie, wens en behoefte. Ter verduidelijking: bij een financiering hebben wij geen financieel belang. Wij verlenen echter alleen de service van een financiering.
Inruil:
Heeft u een auto in te ruilen dan is dit uiteraard mogelijk. We maken graag een passend aanbod. Om een aanbod te doen vragen we altijd om het kenteken, kilometerstand, foto's en eventuele bijzonderheden.
Garantie
Bij Track-Motion Automotive staan wij garant voor kwaliteit en service. Deze service bestaat uit verschillende garantiepakketten die u bij ons kunt aanschaffen. U kunt hierdoor zelf bepalen in welke mate u service en garantie wilt bij uw aangeschafte occasion.
= Bedrijfsinformatie =
Bekijk de HD foto's van deze auto's op onze website!
''Om teleurstelling te voorkomen is ons advies om altijd even te bellen voor het maken van een bezichtigings afspraak''
''Advertentie Samengesteld met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele fouten''
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.