Audi Q5 50 TFSI e S edition Competition KeylessCameraChronosGrey ¤ 10.000,- korting

€ 68.995,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 219 kW (298 pk)

Audi Q5 50 TFSI e S edition Competition KeylessCameraChronosGrey ¤ 10.000,- korting


€ 68.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 219 kW (298 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AXXIAUTO B.V.
Contactpersoon Sjaak Melissant / Sebastiaan Touwslager
Adres Watertoren 25
Postcode 3247 CL
Plaats Dirksland
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)187 - 603590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 53347959 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.axxiauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja

Technische informatie
Vermogen: 220 kW (299 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 62 km
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 189 x 166 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,870967741935 kWh/100km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (2)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Bosch Best Car Selection

70420 Aandrijvingstype: Vierwielaandrijving 1X1
72504 Accu 68 Ah J2D
26803 Airbag Bestuurders-/passagierskant 4UF
38937 Akoestische voetgangersbescherming, buitengeluid (e-sound) GM4
25057 Audi connect (Nood- en assistance-systeem) IW3
42613 Audi Drive Select 2H9
70422 AWD-koppeling GH4
35604 Bagageruimteklep electr. bediend (openen + sluiten) 4E7
25906 Bandencontrole-indicator 7K1
68802 Bandenreparatieset 1G8
38908 Bekerhouder 4M3
21407 Bumpe r Sport-design (S-line) 2K7
25401 Combi-instrument digitaal (virtual cockpit) 9S8
28807 Comfort-airco-automaat 3-zones 9AQ
16195 Dakreling Zwart 3S2
26901 Hoofdairbag-systeem (Sideguard) 4X3
13195 Instaplijsten met Aluminiuminzetstuk en Handtekening, verlicht VT5
39307 Isofix-houder voor Kinderzitje 3B3
28379 Kofferbakbekleding 6SS
73204 Laadkabel met Beveiligingscontactstekker 0K3
73214 Laadkabel voor openbare laadpalen (e-tron) 76C
13320 Laadrandbescherming (Roestvrij staal) 2P2
504 Longlife-Service QI6
87408 Motor 2,0 L - 195 kW (Systeem: 220 kW) 16V TFSI Hybride (DRYA) DRYA&EXT.ENG:9
39819 Multifunctie-camera QK1
2904 Niet-rokerspakket 9JA
25798 Parkeerhulp voor en achter, optisch (APS Plus) 7X2
24109 Radio-ontvangst digitaal (DAB) QV3
40933 Rijassistent-systeem City-noodremfunctie (Audi pre sense City) 6K9
18680 Rijassistent-systeem Verkeerstekenherkenning QR9
42096 Standaard-chassis 1BA
69011 Stuur (Leer - 3-spaaks) met Multifunctie plus en Schakelfunctie 1XW
69816 Stuurbekrachtiging elektro-mechanisch QZ7
69502 Stuurkolom (Stuur) mech. Hoogte-/lengteverstelling 2C5
74904 Transmissie 7 versnellingen - Dubbelkoppeltransmissie S-tronic G1D
28409 Vloermatten Velours 0TD
22515 Voorruit Akoestisch glas 4GF
22304 Warmtewerend glas groen getint 4KC
38106 Wegrijblokkering (elektronisch) 7AA
26903 Zij-airbag voor 4X

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie