Bouwjaar | 13-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wealer Venlo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Celsiusweg 5 |
Postcode | 5928 PR |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 5677000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wealer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 54 liter
Actieradius: 62 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 468 x 192 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 14 kWh
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 40 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3 l/100km (1 op 33,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 1 l/100km (1 op 100,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,3 kWh/100km
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 13-09-2028
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket Gebruikt
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); 5.000 km of 6 maanden onderhoudsvrij afhankelijk van wat als eerste bereikt wordt, Geldige APK, RDW-Leges, Wettelijke Garantie
Wealer is het aanspreekpunt voor al uw autozaken. Wij zijn officieel dealer in de regio Limburg voor de merken Volkswagen, Audi, ¦koda, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. Wealer bestaat uit dealer- en servicevestigingen. Met 7 vestigingen in Heerlen, Sittard, Roermond, Maastricht, Venlo, Venray én Panningen is er altijd een vestiging bij u in de buurt waar u terecht kunt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.