Bouwjaar | 09-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 91.800 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 91.800 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autolinie |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Helderseweg 30B |
Postcode | 1817 BA |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 7370352 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolinie.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 240 km/u
Gewichten
Ledig gewicht: 1.905 kg
Laadvermogen: 715 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Direct de juiste medewerker voor deze auto aan de lijn? Bel: 0657096210 (of 0727370352)
-BTW aftrekbaar (de prijs is inclusief btw)
Highlights:
-BTW aftrekbaar
-Afkomstig van éérste eigenaar
-S-Line binnen & buiten
-Luchtvering
-Panoramadak
-Memory bestuurdersstoel
-Adaptieve cruise control
-Active lane assist
-Audi pre sense
-Trekhaak
-Keyless entry & go
-Achteruitrij camera
-Ambiance sfeer verlichting
-Apple CarPlay
-Virtual cockpit
-Standkachel
-Draadloos opladen
-Stoelverwarming voor & achter
En nog veel meer!
= Bedrijfsinformatie =
--------------------------------------------
Autolinie - Specialist in Mercedes-Benz
Wij zijn aangesloten bij de BOVAG
Al onze auto's zijn uit eigen voorraad, wij bemiddelen geen auto's van derden.
Wij adviseren om contact op te nemen voor u komt.
Tot ziens bij autolinie!
Helderseweg 30B
1817BA Alkmaar
Volg jij ons al op instagram?: @autolinie
072-7370352
0683606028 (ook whatsapp)
0617003682 (ook whatsapp
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 10:00 - 17:30
Zaterdag: 11:00 - 17:00
Zondag: Gesloten
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.