Audi Q5 50 TFSI e quattro Competition 50 TFSI e quattro S edition

€ 41.500,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.500 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Audi Q5 50 TFSI e quattro Competition 50 TFSI e quattro S edition


€ 41.500,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.500 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rours Special Car Treatment
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kloosterschuurlaan 15a
Postcode 2231 MT
Plaats Rijnsburg
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13823419 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.roursspecialcartreatment.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 185 kW (252 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 45 km
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 189 x 166 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 31,333333333333 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal

Ervaar het beste van beide werelden met de Audi Q5 55 TFSI e Quattro Competition. Deze geavanceerde plug-in hybride SUV combineert de indrukwekkende kracht van een benzinemotor met de efficiëntie van een elektromotor, en biedt daarmee een ongeëvenaarde rijervaring. Stap in en ontdek de toekomst van rijden.

Kracht en Prestaties:

De Audi Q5 55 TFSI e Quattro wordt aangedreven door een krachtige 2.0-liter TFSI-benzinemotor in combinatie met een elektromotor, wat resulteert in een gecombineerd vermogen van 367 pk. De Quattro vierwielaandrijving zorgt voor optimale grip en controle onder alle omstandigheden, terwijl de acceleratie van 0 naar 100 km/u in slechts 5,3 seconden een adrenalinestoot garandeert. Met de elektrische modus kunt u bovendien tot wel 40 kilometer volledig emissievrij rijden - perfect voor dagelijkse ritten in de stad.

Luxe en Comfort:

De Competition-uitvoering tilt luxe en comfort naar een hoger niveau. Het interieur is voorzien van hoogwaardige materialen zoals fijn nappaleder en geborsteld aluminium accenten. De sportstoelen bieden niet alleen uitstekend zitcomfort, maar zijn ook elektrisch verstelbaar met geheugenfunctie, zodat u altijd uw ideale zitpositie kunt vinden. Het panoramische zonnedak vult de cabine met natuurlijk licht en biedt een schitterend uitzicht, terwijl de drie-zone automatische airconditioning zorgt voor een aangenaam klimaat voor alle inzittenden.

Geavanceerde Technologie:

De Audi Q5 55 TFSI e Quattro Competition is uitgerust met het nieuwste op het gebied van infotainment en connectiviteit. Het MMI-navigatiesysteem met groot touchscreen biedt intuïtieve bediening en naadloze integratie met uw smartphone via Apple CarPlay en Android Auto. Het digitale Audi virtual cockpit biedt een overzichtelijk en aanpasbaar display, zodat u alle belangrijke rij-informatie direct voor u heeft. Voor de muziekliefhebbers is er het premium Bang & Olufsen geluidssysteem, dat zorgt voor een ongeëvenaarde luisterervari

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie