Bouwjaar | 07-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 49.986 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 07-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 49.986 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | STUNNA Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klopperman 53H |
Postcode | 2292 JE |
Plaats | Wateringen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 504492 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stunna.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2021 - dec. 2023
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 220 kW (299 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 54 liter
Actieradius: 62 km
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u
Ledig gewicht: 2.050 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: Inclusief garantie bij aflevering.
Auto verkeert in nieuwstaat, Alle belangrijke opties aanwezig, Onderhoudshistorie compleet aanwezig, Dealer Onderhouden, Van eerste eigenaar ingekocht, BTW Auto, Alle aankoopkeuringen toegestaan.
Internet meeneemprijs €46.995,-
Prijs op basis van inruil en 1 jaar garantie €47.995,-
Stock ID: 6890
= Bedrijfsinformatie =
Bekijk de volledige fotoreportage op onze website.
Geldige APK bij aflevering, wij rekenen geen afleverkosten.
Inruil en/of financiering geen probleem.
Al onze occasions zijn NAP gecontroleerd en alvorens verkoop volledig geïnspecteerd waardoor kwaliteit wordt gewaarborgd.
Heeft deze occasion niet alle gewenste opties? Missende opties kunnen in overleg origineel ingebouwd worden.
Voor een bezichtiging van deze occasion graag vooraf telefonisch contact.
U kunt aan deze advertentie geen rechten ontlenen en alle gegevens zijn onder voorbehoud van (type)fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.