Bouwjaar | 17-10-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.183 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
€ 41.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-10-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.183 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kusters Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 15 |
Postcode | 5683 CJ |
Plaats | Best |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29488682 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kustersautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2017
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 237 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 705 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op www.kustersautomotive.nl
Al onze auto's worden geleverd met n.a.p. garantie certificaat en geldige APK.
Uiteraard zijn de afleveringskosten en garantie optioneel en niet verplicht.
Vraag naar kosten en voorwaarden van de eventuele afleverings/garantie pakketten.
Inruil mogelijk!
FINANCIEREN EN (FINANCIAL) LEASE IS BIJ ONS OOK MOGELIJK, bel of mailt u ons voor de mogelijkheden.
Bij interesse kunt u bellen met;
Ricardo Kusters; 06 - 294 88 682
Of stuur een mail naar;
info@kustersautomotive.nl
Kusters Automotive
Nijverheidsweg 15 5683CJ Best
Openingstijden;
Alleen op afspraak, niet alle auto's staan op de zelfde locatie bel daarom altijd voordat u een bezoek aan onze showroom brengt.
Hoewel de informatie zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen en/of fouten in de gegevens, zoals prijzen, technische specificaties en dergelijke te allen tijde voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.