Bouwjaar | 14-07-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.028 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.197 cc |
Vermogen | 198 kW (270 pk) |
€ 16.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-07-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.028 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.197 cc |
Vermogen | 198 kW (270 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | YoungTimersHolland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bovenkamp 8A |
Postcode | 1391 LA |
Plaats | Abcoude |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22816111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.youngtimersholland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: SUV
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aantal cilinders: 6
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Zeer luxe Audi Q5 Pro Line met onverwoestbare 3.2 v6 motor en Quattro vierwielaandrijving. Voorzien van belangrijke opties zoals cruise control, lederen bekleding, stoelverwarming, stoelventilatie, panoramadak, Keyless go, Bang en Olufsen audio, navigatie, parkeersensoren en nog veel meer. Kilometerstand is gegarandeerd en aantoonbaar met complete onderhoudshistorie, Carfax rapport en Carvertical rapport. Binnen afzienbare tijd is dit een Youngtimer met lage bijtelling en is daardoor fiscaal zeer aantrekkelijk voor ondernemers en ZZP'ers. Wij verwachten daarom een significante waardestijging in de toekomst.
= Bedrijfsinformatie =
Eventuele inruil is mogelijk.
Bezichtigingen en proefritten ALLEEN op afspraak, bel 0622816111. Bij geen gehoor: 0654102919
Elke dag bereikbaar van 08.00 uur tot 21.00 uur. (ook in het weekend)
AUTO-IMPORT:
Bent u op zoek naar een oldtimer, youngtimer, jonge gebruikte of nieuwe auto uit het buitenland. Wij leveren alle auto's op aanvraag. Transport, invoeren, keuring en nederlands kenteken wordt door ons geregeld. Voor meer informatie en/of een afspraak, bel 06-54102919.
Voor evt. afwijkingen in deze advertentie zijn wij niet verantwoordelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.