Audi Q5 3.2 FSI quattro Pro Line S Panoramadak / Navi / Xenon / Cruise / 19 inch

€ 19.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-04-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 165.545 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.197 cc
Vermogen 199 kW (271 pk)

Audi Q5 3.2 FSI quattro Pro Line S Panoramadak / Navi / Xenon / Cruise / 19 inch


€ 19.750,-

Algemeen

Bouwjaar 12-04-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 165.545 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.197 cc
Vermogen 199 kW (271 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Art Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stanleyweg 14
Postcode 4462 GN
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 226843 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.artautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: dec. 2010 - jun. 2012
Modelcode: 8R

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 234 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 193 x 166 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.780 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.415 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 218 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Dankzij hoogwaardige techniek en verschillende veiligheidssystemen, biedt deze Audi Q5 u optimale veiligheid en comfort tijdens iedere rit. Als u het over uitstraling hebt, dan kunt u niet om het effect van de S-Line styling heen. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Het elektrisch bediende glazen panorama dak laat een weelde van licht naar binnen vallen. En aan de achterzijde opent u het elektrisch bedienbare achterklep met één simpele klik. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Bij de uitrusting van deze Audi horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en LED-achterlichten.

Het complete geluidsspectrum van de hi-fi krijgt een extra boost door het high performance audiosysteem. Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen full map navigatiesysteem. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Een andere zender zoeken of het volume wijzigen? Het audiosysteem heeft bediening op het stuur. De parkeersensoren waarschuwen wanneer u te krap inparkeert of dat ene paaltje niet hebt gezien. Ook is de Audi uitgerust met: regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en isofix-aansluiting.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Met het bandenspanningscontrolesysteem weet u altijd zeker dat de banden op de juiste spanning staan. De hill hold control zorgt voor een onbeweeglijke positie bij stilstand op elke helling.

Bel nu voor een afspraak en overtuig uzelf.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie