Bouwjaar | 01-09-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 276.065 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
€ 11.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 276.065 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Direct Auto Asse |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gentsesteenweg 1 |
Postcode | 1730 |
Plaats | Asse |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 219819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nederlands:
Auto in zeer goede staat binnen en buiten
Wordt verkocht met keuring en carpass !
Audi Q5 S-Line
Bouwjaar 09/2010
276.065Km
3.0Diesel 155kw/211Pk
Euro5
-Navigatiesysteem
-Xenon Lichten
-Parkingsensor voor en achter
-Camera Parkeer
-Lederen Zetels
-Verwamde zetels
-Panoramish Dak
-LED-koplampen
-Cruise Control
-Power Assisted Steering
-Multifunctioneel stuurwiel
-Elektrisch stuurwiel
-Bluetooth
-Enz ...
Prijs : 12.950€ Met Btwi
FINANCIERING MOGELIJK LET OP, GELD LENENKOSTOOKGLED
Mogelijkheid om met het voertuig te testen, omdat het dat is essentieel voor ons dat u zich goed voelt in uw toekomstige voertuig
Français:
Véhicule en parfait etat interieur et exterieur
Vendue avec controle technique et carpass
Audi Q5 S-Line
Année 09/2010
276.065Km
3.0D 155Kw/211Ch
Euro5
-Systeme de Navigation
-Phares Au xenon
-Led-phares de jour
-Toit Panoramique
-Hayon Arriere Electrique
-Sieges en cuir
-Sieges Chauffants
-Siege Electrique
-Volant multifonctions
-Camera de Recule
-Radar de recul avant et arriere
-Cruise control
-Bluetooth, usb
-Etc...
Prix : 12.950€ Tva Comprise
FINANCEMENT POSSIBLE !
ATTENTION EMPRUNTER DE L'ARGENT COUTE AUSSI DE L'ARGENT
Possibilite d'effectuer un essaie avec le véhicule, parce qui'il est
essentiel pour nous que vous vous sentiez bien dans votre futur véhicule
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.