Audi Q5 3.0tdi V6 Quattro S line DPF S tronic Alle Optie

€ 11.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-09-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 276.065 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Audi Q5 3.0tdi V6 Quattro S line DPF S tronic Alle Optie


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-09-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 276.065 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Direct Auto Asse
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gentsesteenweg 1
Postcode 1730
Plaats Asse
Land België
GSM +32 (0)475 - 219819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Nederlands:

Auto in zeer goede staat binnen en buiten

Wordt verkocht met keuring en carpass !

Audi Q5 S-Line
Bouwjaar 09/2010
276.065Km
3.0Diesel 155kw/211Pk
Euro5




-Navigatiesysteem
-Xenon Lichten
-Parkingsensor voor en achter
-Camera Parkeer
-Lederen Zetels
-Verwamde zetels
-Panoramish Dak
-LED-koplampen
-Cruise Control
-Power Assisted Steering
-Multifunctioneel stuurwiel
-Elektrisch stuurwiel
-Bluetooth
-Enz ...

Prijs : 12.950€ Met Btwi

FINANCIERING MOGELIJK LET OP, GELD LENENKOSTOOKGLED

Mogelijkheid om met het voertuig te testen, omdat het dat is essentieel voor ons dat u zich goed voelt in uw toekomstige voertuig


Français:

Véhicule en parfait etat interieur et exterieur

Vendue avec controle technique et carpass

Audi Q5 S-Line
Année 09/2010
276.065Km
3.0D 155Kw/211Ch
Euro5



-Systeme de Navigation
-Phares Au xenon
-Led-phares de jour
-Toit Panoramique
-Hayon Arriere Electrique
-Sieges en cuir
-Sieges Chauffants
-Siege Electrique
-Volant multifonctions
-Camera de Recule
-Radar de recul avant et arriere
-Cruise control
-Bluetooth, usb
-Etc...

Prix : 12.950€ Tva Comprise

FINANCEMENT POSSIBLE !

ATTENTION EMPRUNTER DE L'ARGENT COUTE AUSSI DE L'ARGENT

Possibilite d'effectuer un essaie avec le véhicule, parce qui'il est
essentiel pour nous que vous vous sentiez bien dans votre futur véhicule

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie