Audi Q5 3.0 TFSI SQ5 quattro Pro Line Plus VOL| B&O Pano

€ 50.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-07-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 72.700 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 260 kW (354 pk)

Audi Q5 3.0 TFSI SQ5 quattro Pro Line Plus VOL| B&O Pano


€ 50.450,-

Algemeen

Bouwjaar 05-07-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 72.700 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 260 kW (354 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nino Visscher Automobielen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bedrijvenweg 4
Postcode 5272 PB
Plaats Sint-Michielsgestel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23972678 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nvautomobielen.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 189 x 164 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.845 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.500 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

OPTIELIJST:

70420 Aandrijvingstype: Vierwielaandrijving 1X1
72606 Accu 75 Ah J1N
18818 Achterlichten LED met dynamisch knipperlicht 8SP
26803 Airbag Bestuurders-/passagierskant 4UF
26909 Airbag Passagierszijde uitschakelbaar 4UF
25057 Audi connect (Nood- en assistance-systeem) IW3
42613 Audi Drive Select 2H9
75915 Automatische transmissie - Tiptronic (8-traps) G1G
27605 Bagageruimteafscheiding (Net) 3CX
35604 Bagageruimteklep electr. bediend (openen + sluiten) 4E7
25906 Bandencontrole-indicator 7K1
27805 Dakbekleding Stof, zwart 6NQ
74240 Dynamo 100-150 A 9G2
77227 Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6 7MM
26901 Hoofdairbag-systeem (Sideguard) 4X3
13195 Instaplijsten met Aluminiuminzetstuk en Handtekening, verlicht VT5
26109 Interieurinrichting: Decordelen Aluminium Mat 5TG
39307 Isofix-houder voor Kinderzitje 3B3
35704 Kinderslot, handmatig 4H3
18208 Koplamphoogteregeling automatisch 8Q3
29099 Koudemiddel R 1234 YF KK3
39533 Krik 1S1
33401 Lendensteun voor, electr. verstelbaar 7P1
18909 Licht- en regensensor 8N6
504 Longlife-Service QI6
92482 Motor 3,0 L - 260 kW V6 24V TFSI Katalysator (CWGD) CWGD
26601 Pedalen en Voetsteun in Roestvrij staal VF1
40823 Remschijven achter (330 mm x 22 mm) 2EJ
40694 Remschijven voor (350 mm x 34 mm) 1ZC
40933 Rijassistent-systeem City-noodremfunctie (Audi pre sense City) 6K9
31901 Sportstoelen voor Q1D
77601 Start-/stopsysteem 7L8
32607 Stoelen voor electr. verstelbaar 3L5
69800 Stuurbekrachtiging QZ7
28409 Vloermatten Velours 0TD
22515 Voorruit Akoestisch glas 4GF
22304 Warmtewerend glas groen getint 4GF
38106 Wegrijblokkering (elektronisch) 7AA
26903 Zij-airbag voor 4X333505 Achterbank (plus) en/of Leuning gedeeld
> 33700 - Achterbank verstelbaar 3NS
33700 Achterbank verstelbaar
39804 Achteruitrijcamera KA2
25047 Audi connect (Op internet gebaseerde diensten) IT3
25075 Audi Smartphone Interface UI2
27607 Bagagenet
64277 Banden 255/40 R21 ...Y HC7
22202 Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing) VW4
38909 Bekerhouder achter
37901 Binnenspiegel met Dimautomaat 4L6
24835 Bluetooth-han

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie