Bouwjaar | 12-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 125.775 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 260 kW (354 pk) |
€ 44.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 125.775 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 260 kW (354 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Langens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tramstraat 18 |
Postcode | 5388 GG |
Plaats | Nistelrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 612076 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijflangens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 189 x 164 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.845 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.500 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Hele mooie Audi SQ5 Quattro Pro Line Plus met een hele lange optielijst !! Met o.a. Standkachel, Lane-Assist, Side Assist, Adaptieve Cruise, Pano, Virtual Dashboard, Zwenkbare trekhaak, Nappa Ruiten Sport lederen bekleding, Zwart optiek pakket, Bekerhouder warm/koud, Draadloos opladen telefoon, Achterbank verwarmd, Clima regelbaar achter , Stoel voor met memory
Parkeer systeem
Accident Avoidance System
Alarmsysteem Klasse 5
Antiblokkeersysteem (ABS)
Bandenspanningscontrolesysteem
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Dodehoek detector
Electronic Brake force Distribution (EBD)
Electronic Stability Program (ESP)
Getint glas Privacy Glass
Head-up display
Luchtvering
Regensensor
Rijstrooksensor
Achteruitrij camera
Sperdifferentieel
Sportonderstel
Start/stop systeem
Verkeersbordherkenning
Achterlichten LED
Dagrijverlichting LED
Dimlichten automatisch
Grootlicht-assistent
Koplampen LED
Achterklep elektrisch bedienbaar
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels in carrosseriekleur
Buitenspiegels inklapbaar
Buitenspiegels van binnenuit verstelbaar
Buitenspiegels verwarmd
Dakrails
Dakspoiler
Lichtmetalen velgen
Lichtmetalen velgen 21"
Metallic lak
Audio/Telefonie
Audio installatie B&O !!
Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
Multimedia-voorbereiding
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.