Bouwjaar | 02-07-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.999 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
€ 22.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-07-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.999 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | car4all |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Deventerstraat 572 |
Postcode | 7325 XZ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82244932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/65 R17
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 190 x 166 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.895 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.530 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 650 - € 682 per kwartaal
Hierbij aangeboden bij car4all,
Deze Audi SQ5 komt uit 2013, werd geleverd van 01-01-2013 tot 30-11-2015 en kostte toen € 95.227,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 230 kW (313 PK) en een cilinderinhoud van 2967 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 250 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 5,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,8 liter per 100 km en hij weegt 1895 kg. De APK is geldig tot 09-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 664,83 per kwartaal.
Een dikke vol uitgevoerde Audi SQ5
VOLLEDIG ONDERHOUDEN, ZIE BOEKJES ELK JAAR NETJES INGEVULD.
2023 GROOT ONDERHOUD GEHAD!!
auto rijdt en schakelt werkelijk nieuw.
geen mankementen.
is uitgevoerd met de goeie opties erop, hier volgen een aantal opties,
automatische airco
centrale vergrendeling
cruise control
mistlampen
parkeersensoren
elektrische stoelen MET memory geheugen.
standkachel
navigatiesysteem multimedia
leer
elektrische verstelbare buitenspiegels
stoelverwarming
automatische trekhaak
en nog veel meer opties, zie optielijst!!!
vol xenon koplampen met xenon led!
het is een complete eerlijke auto!
WORDT AFGELEVERD MET EEN NIEUWE APK ZONDER EXTRA BIJKOMENDE KOSTEN
instappen en genieten in deze dikke Audi a5 S-LINE
dikke 21 inch lichtmetalenvelgen met goede banden eronder
alle inruilmogelijk
inruilprijs 23495
car4all
Apeldoorn
7325 XZ
Deventerstraat 572
068244932
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.