Bouwjaar | 13-05-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.615 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-05-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.615 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Run B.V. |
Contactpersoon | corne de Laat |
Adres | De Run 8216 |
Postcode | 5504 EM |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2300147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.CarRun.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2013 - nov. 2015
Modelcode: 8R
Technische informatie
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 193 x 167 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.905 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.540 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 650 - € 682 per kwartaal
Autobedrijf Carrun heeft op voorraad een zeer compleet uitgevoerde Audi SQ5 met de heerlijke 3.0 TDI met 313PK én 650NM koppel.
Deze SQ5 is voorzien van een origineel af-fabriek uitklapbare trekhaak met 2.400kg trekgewicht waardoor het een uitstekende auto is voor het trekken van een zware lading.
Ook beschikt deze auto over o.a. een elektrisch glazen panorama dak, Bang & Olufsen soundsysteem, RS-Lederen bekleding, Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugen, Keyless-Entry, Uitklapbare trekhaak, Alcantara hemelbekleding, Standkachel, Achteruitrij camera, 21'' Velgen, Stoelverwarming V+A, Dodehoek detectie, Rijstrooksensor, Zonwering voor de achterruiten en Bi-Xenon koplampen.
Onze prijs is incl. afleveringsbeurt, poetsen en 3 maanden CarRun garantie!
Voor meer informatie over deze auto neem dan telefonisch contact met ons op via 040-2300147, of kom langs voor een bezichtiging!
Zoekcriteria; 45 45tfsi 50 55 tfsi s-line sline TFSI AUDI SPORT VIRITUAL EURO 6 6 CILINDER LED allroad premium edition quattro awd 4wd automaat dsg s tronic.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.