Audi Q5 3.0 TDI Quattro S-Line Proline Pano|Xenon|19 LMV|Trekhaak

€ 19.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-02-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 185.567 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 190 kW (259 pk)

Audi Q5 3.0 TDI Quattro S-Line Proline Pano|Xenon|19 LMV|Trekhaak


€ 19.750,-

Algemeen

Bouwjaar 18-02-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 185.567 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 190 kW (259 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam FLEVO Mobiel
Contactpersoon Roderick Kreunen
Adres Handelsweg Noord 37-39
Postcode 8251 JS
Plaats Dronten
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)321 - 337296 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.flevomobiel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/65 R17
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 190 x 166 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.490 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 650 - € 682 per kwartaal

Deze auto nodigt u uit om plaats te nemen achter het sportstuur en onmiddellijk de weg op te gaan. De krachtige motor geeft deze Audi uitstekende prestaties. Het lederen interieur geeft een puur luxegevoel. En ook aan optimaal gemak is gedacht: een elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep. Is dat niet compleet? Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Verder is de Audi uitgerust met: 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, warmtewerend glas, aluminium dakrailing en in delen neerklapbare achterbank.

Een slim verborgen extra is de elektrisch inklapbare trekhaak. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem met harde schijf. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Alle belangrijke audiofuncties zijn regelbaar zonder het stuur los te laten. De knoppen bevinden zich onder uw vingers. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn regensensor, cruise control, sportstuurwiel, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het systeem voor vermoeidheidsherkenning neemt het waar als uw concentratie verslapt en geeft u dan een waarschuwing. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel dat de Brake Assist uw remactie tot het maximum oppept.

Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

Momenteel hebben wij een Handelsactie waarbij we werken met scherpe, vaste zo meeneemprijzen. Inruil is daarbij zeker mogelijk maar tegen handelsprijzen. Heeft u vragen over deze of een van onze andere occasions? Neemt u dan contact op met ons verkoopteam, zij zijn te bereiken op tel. 0321-337296. U kunt ook een mail sturen naar verkoop@flevomobiel.nl. Wij zijn u graag

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie