Bouwjaar | 09-12-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
€ 18.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-12-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RS Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue Gendebien 62 |
Postcode | 6200 |
Plaats | Chatelineau |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)71 - 170158 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
!!! VENEZ COMPAREZ VOS MEILLEURES OCCAS CHEZ RS AUTO !!!
°°° SUPERBE AUDI Q5 2.0 TDI BOITE AUTOMATIQUE AVEC DE NOMBREUSES OPTIONS DE L'ANNEE 12/2012 °°°
*** LE VEHICULE A SEULEMENT 122.000 KM JUSTIFIER D'UN CAR-PASS ET D'UN CARNET D'ENTRETIEN ***
°°° ENTRETIEN COMPLET DU VEHICULE AVANT LA LIVRAISON °°°
//// FINANCEMENT POSSIBLE SUR PLACE ////
°OPTIONS:
°ABS
°AIRBAG CONDUCTEUR
°AIRBAG PASSAGER
°SYSTEME DE NAVIGATION
°ALLUMAGE DE PHARES AUTOMATIQUE
°PHARES DIRECTIONNELS
°LAVE PHARES
°PHARES DE JOUR LED
°PHARES XENON
°PHARES BI XENON
°PHARES AU LED
°FEUX ANTI-BROUILLARD AVANT
°FEUX ANTI-BROUILLARD ARRIERE
°AIRBAGS LATERAUX
°DETECTEUR DE PLUIE
°JANTES ALLIAGE AUDI
°CLIMATISATION AUTOMATIQUE BI-ZONE
°AIDE AU STATIONNEMENT ARRIERE
°ORDINATEUR DE BORD
°VOLANT REGLABLE EN HAUTEUR ET EN PROFONDEUR
°VITRES ÉLECTRIQUES
°ABS, ESP, ASR
°RADIO - CD - MP3 - AUX - BLUETOOTH
°COMMANDE A DISTANCE
°VERROUILLAGES CENTRALISEE
°DOUBLE CLES TELECOMMANDE
°ACCOUDOIR CENTRALE
°ACCOUDOIR ARRIERE
°REGULATEUR DE VITESSE
°LIMITEUR DE VITESSE
°SIEGES SPORT
°ETC...
--- REPRISE POSSIBLE DE VOTRE VEHICULE ---
LE PRIX EST DE 18.900 EURO AVEC UNE GARANTIE DE 12 MOIS PIECES ET MAINS D'OEUVRE...
Tous nos véhicules sont fournis avec un carnet d'entretien suivit a l'agence en temps et en heure et avec un car-pass pour certifier les kilomètres réel du véhicule...
!!! REPRISE DE VOTRE ANCIEN VEHICULE AU MEILLEUR PRIX !!!
POUR PLUS D'INFOS N'HESITEZ PAS A ME CONTACTEZ AU 0487.79.36.74
°HORAIRE :
° Du lundi au samedi de O8h00 à 18h0O
° Dimanche sur rendez-vous de 1OhOO à 18hOO
° 62OO Chatelineau, Rue de Gendebien 62
WWW.RSAUTO.BE
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.