Audi Q5 2.0 TFSI quattro S-Line RS Zetels Pano Virtual Sfeer

€ 32.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-07-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 155.410 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro S-Line RS Zetels Pano Virtual Sfeer


€ 32.950,-

Algemeen

Bouwjaar 21-07-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 155.410 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Feitsma
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zoom 16
Postcode 9231 DX
Plaats Surhuisterveen
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55784513 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autofeitsma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi Q5 2.0 TFSI quattro S-Line RS Zetels Pano Virtual Sfeer


- Kenteken: L-118-KZ
- Merk: Audi
- Model: Q5
- APK tot: 26-07-2025
- Tellerstand: 155410 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DAX
- Vermogen: 185 kW / 252pk
- Ledig gewicht: 1695 kg
- Max. trekgewicht: 2400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 293 - 320 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Assistentie Pakket

- Achteruitrijcamera
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter
- Rondomzicht camera

Pakket: S Line pakket

- Lederen/stof bekleding
- Sportonderstel
- Sportstoelen
- Sportstuur

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Aluminium delen exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Elektrische achterklep
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Lichtmetalen velgen 22"
- Panoramadak
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor en achter
- Parkeersensoren
- Premium kleur
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- S-line
- Speciale kleur
- Sport Line
- Warmtewerend glas
- Xenon koplampen
- Zonnescherm zijruiten

Infotainment

- 360 Camera
- Apple Carplay | Android auto
- Audio installatie
- Audio installatie premium
- Groot Navigatie
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
- Virtual Cockpit
- WiFi

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Climate controle
- Elektrische ramen voor en achter
- Extra verwarming interieur
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Luxe lederen bekleding
- Middenarmsteun voor
- RS Seats
- Sfeerverlichting
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stoelverwarming
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurverwarming
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Matrix L

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie