Bouwjaar | 27-04-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.690 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.690 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Baaten Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westwijk 21a |
Postcode | 5406 XS |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 393105 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.baatenautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2011 - jun. 2012
Modelcode: 8R
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 193 x 166 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.730 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.365 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Schitterende Audi Q5 uit 2011 met slechts 110.690 aantoonbare kilometers op de teller.
De Q5 is afkomstig van de eerste eigenaar. Deze is elk jaar jaar bij de Audi dealer geweest om het onderhoud uit te laten voeren.
Alle stempels staan in het onderhoudsboekje.
De APK is geldig t/m 30-04-2026.
Voorzien van een uniek bruin/zwart lederen interieur.
De Q5 heeft een topsnelheid van 222 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,5 liter per 100 km.
De wegklapbare trekhaak is erg praktisch. Het trekgewicht bedraagt 2.000 kg.
Bij binnenkomst hebben wij een nieuwe 0 km motor laten plaatsen. De totale rekening hiervan bedraagt €4.700,-
Dit is van grote meerwaarde en geeft u de garantie voor uitsluiting van bekende kwalen.
Neem gerust een kijkje bij onze andere advertenties of website voor onze actuele voorraad.
Uiteraard ben je van harte welkom voor een bezichtiging/proefrit op afspraak.
Inruil is beperkt mogelijk in overleg.
Mochten er vragen zijn vernemen we het graag.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.