Audi Q5 2.0 TFSI quattro S Edition|Keyless|Navi|Leer|Led|

€ 16.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-09-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.846 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro S Edition|Keyless|Navi|Leer|Led|


€ 16.450,-

Algemeen

Bouwjaar 07-09-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.846 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mees Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonweg 1T
Postcode 1821 BN
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83215321 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website meesautos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Hartelijk bedankt voor uw interesse in onze occasion,

Audi Q5 2.0 TFSI quattro S Edition|Keyless|Navi|Leer|Led|

Audi Q5 2.0 TFSI quattro S Edition|Keyless|Navi|Leer|Led|


- Kenteken: XL-283-X
- Merk: Audi
- Model: Q5
- APK tot: 23-10-2025
- Tellerstand: 179846 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CNC
- Vermogen: 165 kW / 225pk
- Ledig gewicht: 1730 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 293 - 320 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Navigatie pakket 3

- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening

Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Adaptief demping systeem
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 19"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Trekhaak uitklapbaar
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie premium
- Audioinstallatie met CD-speler
- Autotelefoon voorbereiding
- DVD speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Radio-CD/MP3 speler
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Lederen/stof bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bekleding
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) voor
- Lederen sportstuur
- Passagiersairbag
- S Line exterieur
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


LET OP, IVM DRUKTE KUNNEN WIJ U ENKEL OP AFSPRAAK ONTVANGEN.

Hartelijk bedankt voor uw interesse in onze occasion.


Alle inruil en financieringen zijn mogelijk.

Wij hanteren rijklaarprijzen.
Onze prijs is inc. 3 maanden garantie, 6 maa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie