Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line

€ 12.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-03-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 196.288 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line


€ 12.995,-

Algemeen

Bouwjaar 15-03-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 196.288 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Inzoeven Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Manitobadreef 6C
Postcode 3565 CH
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34789380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.inzoeven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/65 R17
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 188 x 165 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.730 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.365 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Deze Audi Q5 komt uit 2010, werd geleverd van 01-10-2008 tot 30-06-2012 en kostte toen € 72.315,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 155 kW (211 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 222 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,5 liter per 100 km en hij weegt 1730 kg. De APK is geldig tot 05-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 305,42 per kwartaal.




Kilometer na kilometer, bocht na bocht levert deze Audi Q5 de beste rijprestaties. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Niet alleen de stoelen, maar een compleet lederen interieur. Dat krijgt u er allemaal bij, inclusief het elektrisch bediende glazen panorama dak. De stoelverwarming maakt het interieur snel behaaglijk op koude dagen. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Bij de uitrusting van deze Audi horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en verstelbare lendensteunen.

Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Zo kan muziek in de auto klinken: het high performance audiosysteem levert topklasse geluid! De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het navigatiesysteem. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Voor het ware fingerspitzengefühl zorgt de audiobediening op het stuur. Ook DAB ontvangst, regensensor, cruise control, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Audi Q5 samen. Slappe banden zijn niet alleen gevaarlijk en kostbaar, maar slijten ook sneller. Gelukk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie