Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line | S-line | Navigatie | Afneembare trekhaak | Panorama dak | Sportstoelen | Climate control | Cruise control | Getint glas |

€ 12.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-04-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 228.798 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line | S-line | Navigatie | Afneembare trekhaak | Panorama dak | Sportstoelen | Climate control | Cruise control | Getint glas |


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-04-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 228.798 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van der Veen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Venekoterweg 1
Postcode 8431 HG
Plaats Oosterwolde Fr
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)516 - 520724 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdveenautogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2008 - jun. 2012
Modelcode: 8R

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 193 x 166 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.730 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.365 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Duitse auto's blijven onveranderd vertegenwoordigd in de top van wereldmerken. En dat is geen toeval. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De sportstoelen geven u veel zitsteun. Het panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en kan worden geopend voor extra ventilatie. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Xenonverlichting zorgt in het donker voor beter zicht. Ook is de auto voorzien van: 19 inch lichtmetalen velgen, S-line sportonderstel, zwarte hemelbekleding, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.

Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem met harde schijf brengt u snel waar u moet zijn. Volautomatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Volume aanpassen, andere radiozender? U bedient het audiosysteem veilig en handig met de functies op het stuur. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. Extra opties op deze auto zijn: regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Zoals u mag verwachten van deze Audi Q5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het bandenspanningscontrolesysteem waakt over de hoeveelheid lucht in de banden. Bij drukverlies in een band krijgt u automatisch een waarschuwing.

Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?

= Bedrijfsinformatie =

Van der Veen Autogroep "in vele merken thuis"

Naast in- en verkoop
van uw occasions kunt u bij ons ook terecht voor reparatie en onderhoud van uw voertuig. Aangesloten bij de
serviceformule van Bosch Car service kunnen wij het onderhoud van elke type voertuig verzor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie