Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line LET OP

€ 7.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-03-2009
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 208.378 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line LET OP


€ 7.500,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2009
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 208.378 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto vd Woude
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres stationsweg 86A
Postcode 8401 DT
Plaats Gorredijk
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 462787 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovdwoude.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line LET OP!!


- Kenteken: H-788-HB
- Merk: Audi
- Model: Q5
- APK tot: 12-04-2025
- Tellerstand: 208378 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CDN
- Vermogen: 155 kW / 211pk
- Ledig gewicht: 1715 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 293 - 320 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: S Line pakket

- Lederen stuurwiel
- Lederen/stof bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportonderstel
- Sportstoelen

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Aluminium delen exterieur
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 17"
- Lichtmetalen velgen 20"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie
- Audio-navigatie full map
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstuur
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Afdaal assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


Vorig jaar nieuwe distributieketting gemonteerd
Storing was dat de motor stotterde. nieuwe injectoren gemonteerd maar het probleem bleef.

Motor is niet helemaal stuk, maar inlaatkleppen moeten gereinigd worden en inlaat er weer terug opbouwen

Nieuwe injectoren zijn erbij
Nieuwe Ketting van een jaar oud
Net beurtje en APK gehad en toen begon deze slecht te lopen. 

Wegens geen tijd e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie