Bouwjaar | 01-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.569 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
€ 34.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.569 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wientjes B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenhuizerweg 132 |
Postcode | 7325 AM |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231635 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowientjes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 237 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.595 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg
Wielbasis: 282 cm
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 0 kWh
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot (NEDC): 262 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik (WLTP): 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 291 - € 1.164 per kwartaal
Voor prijzen en informatie over export, bezoek onze exportwebsite: www.exportcarservice.eu.
De vermelde prijs voor Nederland betreft een meeneemprijs en is gebaseerd op een aankoop zonder garantie. Onderhoud en aanvullende garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
WILT U DEZE AUTO FINANCIEREN? Dat kan! Neem vrijblijvend met ons contact op.
Let op: wij adviseren u om vooraf te bellen om te controleren of het voertuig nog beschikbaar is, en of er eventueel bijzonderheden zijn, dit om eventuele teleurstelling te voorkomen.
Telefoonnummer: 055 - 323 1635
Indien u interesse heeft in dit voertuig, belt of mailt u ons dan. Dan weten wij dat u serieus geïnteresseerd bent.
De informatie in onze advertenties over opties en/ of accessoires zijn naar beste geweten samengesteld, echter kunnen er geen rechten aan ontleent worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.