Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid Quattro Pro Line Automaat

€ 14.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-11-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 215.786 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid Quattro Pro Line Automaat


€ 14.945,-

Algemeen

Bouwjaar 04-11-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 215.786 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Janssen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Klaphekweg 18B
Postcode 6713 HN
Plaats Ede Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 640513 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfjanssenbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2011 - jun. 2015
Modelcode: 8R

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 155 kW (211 PK)
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 193 x 164 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.885 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.490 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal

Bij het ontwerpen van de Audi Q5 stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Om het af te maken is deze auto voorzien van een lederen interieur. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem met harde schijf aan boord wijst de juiste weg! Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Ogen op de weg, handen aan het stuur. De audiobediening op het stuur zorgt dat u probleemloos schakelt tussen zenders. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Audi Q5 prima parkeersensoren die u een handje helpen. Het luxeniveau in deze Audi is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Deze auto is voorzien van cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Zoals u mag verwachten van deze Audi Q5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Soepel wegrijden op een helling is eenvoudig met de hulp van hill hold control.

Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Wij rekenen € 280,00 rijklaar maak kosten. De auto wordt hiervoor professioneel gereinigd aan u afgeleverd, voorzien van een nieuwe APK keuring, milieu 4-gas of

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie