Bouwjaar | 11-01-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.853 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
€ 18.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.853 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | V-Max Auto's & Tuning |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Hoopweg 25 |
Postcode | 7602 PJ |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50734329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.v-maxautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2012
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4733 x 1934 x 1635 cm
Wielbasis: 282 cm
Inhoud laadruimte: 460 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.885 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.985 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Als we het gaan hebben over sportieve SUV's, kunnen we natuurlijk niet om Audi heen. Exemplaar welke we nu hier hebben staan, is daar absoluut een echte schoolvoorbeeld van, en er is ook nog eens iets heel bijzonders aan. Wat te denken van: een geblazen TFSI turbomotor, een 8 traps autom. transmissie, en als klap op de vuurpijl ook nog eens voorzien van hybride techniek? Jazeker, de Q5 is ook geleverd met benzine/hybride techniek! Ze rijdt voortreffelijk, is voorzien van uitzonderlijk veel opties, en ze ziet er ook uit om door een (Audi) ringetje te halen. We hebben het hier over een sportieve en ruime SUV. Een zeer nette en complete Audi Q5 2.0 TFSI Hybrid Quattro Aut. Pro Line S Edition van bj 2012 om precies te zijn. Een goed onderhouden auto met erg leuke opties. Echt een zeer fraaie, goed onderhouden SUV in een goed geslaagde en prachtige uitvoering. Uitstekend rijdende auto die met haar fijne karakter, elke keer een brede grijns zal toveren op uw gezicht. Dankzij haar 245Pk/480Nm sterke hybride combi 2.0 TFSI krachtbron heeft u te allen tijde meer dan voldoende vermogen tot uw beschikking, en natuurlijk heeft ze dankzij haar Quattro 4WD in nagenoeg alle weersomstandigheden meer dan voldoende grip. Bovendien is ze ook in staat om zeer lage en zeer interessante verbruikscijfers te halen. 1 op14 gemiddeld is geen uitzondering maar dan moet u zich wel een beetje kunnen inhouden, want ze heeft toch wel een beetje de neiging om u iets uit te dagen. Ze rijdt, stuurt en schakelt uitstekend en is natuurlijk storingsvrij. Gewoon een erg goed onderhouden auto met de juiste looks en de juiste opties. Tevens heeft ze heel recent nog een onderhoudsbeurt gehad. Gewoon een goed rijdende auto met een erg rijke uitrusting welke voorzien is van uitzonderlijk veel opties. Kilometerstand is 144.853 km. Apk tot 05-10-2025.
Nap Certificaat/Tellerkaart, 2 sleutel(s), onderhoudsfacturen, en alle boekjes zijn aanwezig.
Huidige prijs €18.750 = Internet meeneemprijs incl. extra winterset. Inruil is mogelijk tegen handelscondities.
= Bedrijfsinformatie =
Mocht u interess
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.