Bouwjaar | 10-03-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.565 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.565 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jitze Bosgra |
Contactpersoon | Jitze Bosgra |
Adres | Skipmakker 4 |
Postcode | 8401 JG |
Plaats | Gorredyk |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 461873 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jitzebosgra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2015 - jan. 2015
Modelcode: 8R
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 228 km/u
Maten
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.380 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 15.000 km
Garantie: *3 Maanden garantie op motor en versnellingsbak *Kleine onderhoudsbeurt *APK minimaal 3 maanden geldig *Auto wordt of is gepoetst *Tenaamstelling € 595,-
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Bosgra Garantie: 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. Dit pakket is inclusief een kleine onderhoudsbeurt.
Wat leuk dat u naar onze occasion kijkt! Wij bieden met trots deze unieke en super complete Audi Q5 2.0 TFSI 230pk Automaat Quattro Pro Line Plus aan. Keurig volgens schema onderhouden. De laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd bij een kilometerstand van 88.545km.
De onderscheidende opties van deze auto zijn:
*Volledig zwart lederen interieur
*Stoelverwarming + verkoeling
*Standkachel
*Panoramadak
*Adaptieve cruise control
*Keyless Go
*Achteruitrijcamera
*Dodehoek detectie + rijbaansensor
*Elektrisch verstelbare voorstoelen
Rijdt u binnenkort in deze schitterende Audi Q5?
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor een complete fotoreportage op www.jitzebosgra.nl . U doet er verstandig aan om voor vertrek te bellen met 0513-461873 of 06-19998121 of de occasion nog beschikbaar is. U bent van harte welkom op de Skipmakker 3 - 4 in Gorredijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.