Bouwjaar | 02-01-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.784 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
€ 12.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.784 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DJN Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beurtschipper 9A |
Postcode | 3861 SB |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2450373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.djnautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/55 R19
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 188 x 165 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.895 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 2.330 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 266 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
PRACHT AUDI Q5 2.0 TFSI QUATTRO PROLINE B&O EDITION AUTOMAAT
BJ 2011 (IN NL 2012)
WIT
APK 10-2025
ORG 218000 KM MET HISTORIE EN J.L. NWE DISTRIBUTIEKETTING ETC ETC
VOORZIEN VAN O.A.
BRUIN LEDER INTERIEUR
ELEKTRISCHE VERSTELBARE STOELEN
AUTOMAAT
PANORAMADAK
19 INCH LMV MET ZGAN BANDEN
PAREKEERSENSOREN VOOR EN ACHTER
F1 SCHAKEL MOGELIJKHEID AAN STUURWIEL
ORG STEREO CD
ETC ETC ETC ETC
NETTE STAAT VOOR LEEFTIJD EN KM STAND!
BEGIN DIT JAAR VOORZIEN VAN GROOT ONDERHOUD EN NWE DISTRIBUTIE KETTING , REMMEN BANDEN ETC !!!
DIV FACTUREN VAN ONDERHOUD AANWEZIG
UITDRAAI AUDI DEALER AANWEZIG VAN MODIFICATIE
MEER INFO TEL 033-2450373 WHATS APP 06-20778550
= Bedrijfsinformatie =
ZATERDAGEN ALLEEN OPEN OP AFSPRAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BEL VOOR AFSPRAAK 033-2450373 OF PER WHATS APP 06-20778550
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.