Bouwjaar | 19-01-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.747 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 33.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.747 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gores Car SPRL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | rue de Mons 142 |
Postcode | 7380 |
Plaats | Quievrain |
Land | België |
GSM | +32 (0)488 - 266919 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
AUDI Q 5 2.0 TDI S LINE SPORT
EURO 6b / FULL OPTION /
1 ER PROPRIETAIRE
ETAT STRICTEMENT IMPECCABLE INTERIEURE ET EXTERIEURE
GARANTIE LEGALE DE 12 MOIS INCLUS DANS LE PRIX
TVA DEDUCTIBLE
PRIX TVAC : 33.990,00€
PRIX HTVA : 28.090,90€
____ FINANCEMENT POSSIBLE_________
"Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent"
------ SPRL GORES CAR ------
vendeur professionnel de voiture d'occasion vous accueille à QUIEVRAIN
LA SATISFACTION DE NOTRE CLIENT EST NOTRE PRIORITE
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Éléments Fournis avec le véhicule
Attestation CAR-PASS (kilométrage certifié)
technique Certificat de visite au Contrôle
Double de clé
carnet d entretien
Certificat de conformité européen
Manuels d'Utilisateur du véhicule
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
GARANTIE LEGALE D UN AN EUROPE
LIVREE AVEC CONTROLE TECHNIQUE EN ORDRE LIVREE AVEC ATTESTATION CAR PASS
_________________________________
Pour plus d'amples d'informations, n'hésitez pas à nous contacter ...
SPRL GORES CAR
RUE DE MONS 142
7380 QUIEVRAIN
TEL : 065/66.22.70 ou 0488/26.69.19
Nous sommes ouvert du lundi au vendredi de 9H30 a 18H00 non stop et le samedi de 10H00 a 17H00 non stop .
Texte sous réserve d'erreurs typographique non contractuelle
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.