Bouwjaar | 20-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.330 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
€ 31.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.330 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Deconinck |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Avelgemstraat 190 |
Postcode | 8550 |
Plaats | Zwevegem |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)56 - 754309 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +32 (0)478 - 483670 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garage-deconinck.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
AUDI Q5 2.0 TDI QUATTRO!!
BELGISCHE WAGEN!!
+ SPORTZETELS
+ VERWARMDE ZETELS
+ INTERIEUR BRUIN LEDER
+ ZWARTE DAKHEMEL
+ FULL LED KOPLAMPEN
+ AUTOMATISCHE KOFFERKLEP
+ QUATTRO VIERWIELAANDRIJVING
+ CRUISE CONTROL
+ NAVIGATIE
+ AUTOMATISCHE AIRCO
+ PARKEERSENSOREN
Wagen wordt afgeleverd met :
Onderhoudsbeurt en volledige check-up.Keuring voor verkoop.Carpass + Tweedehandsrapport1 jaar wettelijke garantie op werkuren en onderdelen.Garantie te verlengen tot 3 jaar!
Financiering - Renting - Leasing
Vraag naar onze financieringsmogelijkheden.
DECONINCK BV.
HARELBEEKSTRAAT 176
8550 ZWEVEGEM
REGIO KORTRIJK - OP 2 KM VAN DE E17 AFRIT KORTRIJK
45 min van Knokke // 1 uur van Brussel // 30 min van Brugge // 30 min van Gent // 1 uur van Antwerpen // 30 min de Tournai // 30 min de Lille-FR
Wij beschikken over onze eigen uitgeruste werkplaats!
Alle herstellingen, onderhoud en opkuis worden voorzien in onze eigen atelier.
Meer dan 32 jaar ervaring en bestaan van onze firma geeft een bron van vertrouwen en kennis van het vak!
Bezoek onze website www.garage-deconinck.be voor meer informatie of andere stockwagens.
Nous parlons Francais / We speak English
Opgelet - Deze berekeningen werden uitgevoerd op basis van de berekeningtool van het Belastingsportaal Vlaanderen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele miscalculaties of fouten in de beschrijving van deze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.