![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 30.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kuurne Motors |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brugsesteenweg 184 |
Postcode | 8520 |
Plaats | Kuurne |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 726934 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kuurnemotors.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Belgisch voertuig in perfecte staat
Blanco gekeurd met car pass en onderhoudshistoriek
Groot onderhoud bij aflevering met eigen dienst na verkoop
1 jaar garantie met depannage via Europ Assistance
Voiture Belge en parfait etat
Contrôle technique ok avec car pass et historique du véhicule
Grand entretien effectué par nos soins avant livraison
1 an de garantie avec depannage via Europ Assistance
Andere opties / Autres options :
NAVIGATIESYSTEEM MMI / SYSTEME GPS SYNCZETELVERWARMING VOORAAN / SIEGES CHAUFFANTS AVANTVOL-LEDEREN ZETEBEKLEDING / SIÈGES EN CUIRFULL-LED KOPLICHTEN / PHARES FULL-LEDUITVOERING S-LINE EXTERIEUR / FINITION S-LINE EXTERIEURCRUISE CONTROL / RÉGULATEUR DE VITESSECHROOMLINE AFWERKING / FINITION CHROOMLINEALU VELGEN 18" / JANTES ALU 18"PRIVACY GLASS ACHTERAAN / VITRES TINTÉES ARRIÈRE
***************************************
- BIV Vlaanderen: € 547
- Jaarlijkse taks Vlaanderen: € 552
- Emissienorm Euro6b
***************************************
- Pour nos clients Wallons n'hésitez pas à nous contacter pour une simulation de la première mise en cirulation
- Pour nos clients de France : Un CT FRANCAIS EST FOURNI + nous pouvons vous aider pour les démarches administratives Françaises
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in de advertentie, het aangeboden voertuig kan u steeds komen bezichtigen na telefonische afspraak Alvast bedankt voor uw interesse in een van onze voertuigen
- Nous ne sommes pas responsables des erreurs possibles dans l'annonce, le véhicule proposé peut toujours être vu après rendez-vous téléphonique
Merci de l'intérêt que vous portez à l'un de nos véhicules
Nous parlons Français / We speak English
Basile : +32475726934 / +33674957234 // Pascal : +32475614966 // Gijs : +32488243100
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
![Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4259/audi-q5-50-tfsi-e-quattro.jpg)
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.