Bouwjaar | 04-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 59.100 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
€ 37.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 59.100 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Ventura B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marquesweg 7 |
Postcode | 4462 HD |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 215415 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoventura.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - apr. 2024
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.715 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Heeft u interesse in het maken van een proefrit? Neem dan contact op met onze verkoopadviseurs.
De geadverteerde scherpste prijs is inclusief:
- Geldige APK
- 12 maanden BOVAG garantie óf resterende fabrieksgarantie
- In de optische-/technische staat zoals geadverteerd.
Rijklaar-maken € 1499,-;
- Technische controle
- Vloeistoffen aangevuld
- Halve tank brandstof
- Professioneel gepoetst
- Onderhoudsbeurt volgens schema*
Mogelijk eist uw verzekeraar een aanvulling op bestaande startonderbreking- en of alarmsysteem.
>> AutoVentura Goes
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q3 | Droomauto voor perfectionisten
Een SUV wordt gekozen als alternatief voor een traditionele sedan of hatchback. Een "Sports Utility Vehcile" wordt deels gekozen om de functionaliteit, maar toch vooral om de onderscheidende waarde. En daarom geeft iedere autofabrikant een eigen invulling aan de SUV. Hoe vult Audi dit concept in met de tweede generatie van de Q3?
De Audi Q3 is de droomauto voor perfectionisten. Alles is mooi, alles werkt perfect. Dat is goed, maar het maakt deze SUV weinig avontuurlijk en zelfs een tikkeltje saai.
Plus
- uitstekend weggedrag
- overtuigt als premium-product
- ruim en praktisch
Min
- trage reactie TFSI motoren op gaspedaal
- wel modern, niet vernieuwend
- soms gevoelloos sturen en remmen in automatische-modus
Conclusie
Audi is een zogenaamd premium merk. Dat betekent dat het dingen beter en mooier doet dan een doorsnee merk. Met de Q3 geeft Audi daarom een heel eigen invulling aan de middelgrote SUV. De nadruk ligt niet op avontuur of terreinwaardigheid, maar op superioriteit. De combinatie van een hoge bouw, geavanceerd mechaniek en moderne elektronica zorgen ervoor dat alles kan, alles werkt zoals het moet en alles moeiteloos gaat. Omdat de techniek het werk doet, kan iedereen hard rijden met de Q3. In druk verkeer maken de semi-zelfrijdende functies de auto veiliger.
Dit maakt de Q3 een uitstekende metgezel voor intensief dagelijks gebruik, maar omdat alles zo gepolijst is, is de Q3 ook een tikkeltje saai. Uiteindelijk zorgen de hoogwaardige afwerking, de prachtige materialen en de vele opties ervoor dat de Q3 toch bijzonder is.