Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.400 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.400 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Udenhout Volkswagen en Audi |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Balkweg 1 |
Postcode | 5232 BT |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6464400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | udenhout.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Referentienummer: 310518
Productienummer: 310518
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 210 km/u
Accu snelladen: nee
Maten
Draaicirkel: 12 m
Gewichten
Ledig gewicht: 1.715 kg
Laadvermogen: 380 kg
GVW: 2.095 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Overige informatie
Rijklaargewicht: 1815 kg
Interieur: Zijwangen in zwart leder, middenbaan in zwarte stof "Sprint", S line aanduiding op de rugleuning van de voorstoelen
U profiteert van een interessant inruilvoordeel. De geadverteerde prijs is rijklaar inclusief 4 jaar garantie. * Vraag naar de voorwaarden.
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q3 | Droomauto voor perfectionisten
Een SUV wordt gekozen als alternatief voor een traditionele sedan of hatchback. Een "Sports Utility Vehcile" wordt deels gekozen om de functionaliteit, maar toch vooral om de onderscheidende waarde. En daarom geeft iedere autofabrikant een eigen invulling aan de SUV. Hoe vult Audi dit concept in met de tweede generatie van de Q3?
De Audi Q3 is de droomauto voor perfectionisten. Alles is mooi, alles werkt perfect. Dat is goed, maar het maakt deze SUV weinig avontuurlijk en zelfs een tikkeltje saai.
Plus
- uitstekend weggedrag
- overtuigt als premium-product
- ruim en praktisch
Min
- trage reactie TFSI motoren op gaspedaal
- wel modern, niet vernieuwend
- soms gevoelloos sturen en remmen in automatische-modus
Conclusie
Audi is een zogenaamd premium merk. Dat betekent dat het dingen beter en mooier doet dan een doorsnee merk. Met de Q3 geeft Audi daarom een heel eigen invulling aan de middelgrote SUV. De nadruk ligt niet op avontuur of terreinwaardigheid, maar op superioriteit. De combinatie van een hoge bouw, geavanceerd mechaniek en moderne elektronica zorgen ervoor dat alles kan, alles werkt zoals het moet en alles moeiteloos gaat. Omdat de techniek het werk doet, kan iedereen hard rijden met de Q3. In druk verkeer maken de semi-zelfrijdende functies de auto veiliger.
Dit maakt de Q3 een uitstekende metgezel voor intensief dagelijks gebruik, maar omdat alles zo gepolijst is, is de Q3 ook een tikkeltje saai. Uiteindelijk zorgen de hoogwaardige afwerking, de prachtige materialen en de vele opties ervoor dat de Q3 toch bijzonder is.