Bouwjaar | 29-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 54.013 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 54.013 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | EAF Auto's |
Contactpersoon | Ernad Fazlic |
Adres | Veurseweg 81 |
Postcode | 2251 AA |
Plaats | Voorschoten |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33630537 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eafautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Bandenmaat: 235/40 R19
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 228 km/u
Maten
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.045 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: S Line
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 999): BOVAG 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Voor nog een betere indruk van de desbetreffende auto verwijs ik u graag naar een filmpje op onze website. WWW.EAFAUTOS.NL
Deze auto nodigt u uit om plaats te nemen achter het sportstuur en onmiddellijk de weg op te gaan. De S line exterieur styling van deze auto is zowel smaakmakend als spraakmakend. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Het gevoel van luxe is inbegrepen dankzij het lederen interieur. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Goeie looks? Jazeker! Maar de schaal sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. Fijn zo'n elektrisch bediend glazen panoramadak. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Xenonverlichting zorgt in het donker voor beter zicht. Verder is de Audi uitgerust met: open dak, 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, halflederen bekleding en warmtewerend glas.
Via het digitale dashboard bent u permanent op de hoogte van alle informatie die u nodig heeft voor een veilige rit. Boem is ho? Dat is verleden tijd. De achteruitrijcamera laat precies zien hoeveel ruimte u achter nog heeft! Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Voor wie hoge eisen stelt aan geluid en akoestiek, is deze auto voorzien van een high performance audiosysteem. Het navigatiesysteem loodst u snel naar uw reisdoel. Natuurlijk behoren automatische airconditioning, F1-schakelflippers op het stuurwiel, DAB ontvangst, regensensor, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De geavanceerde technologie in deze Audi is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u ero
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?