Bouwjaar | 06-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.822 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 25.996,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.822 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kesteloo Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Autoweg 36 |
Postcode | 3911 TK |
Plaats | Rhenen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)317 - 232000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83855558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kestelooautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 419 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Nieuw in voorraad, SCHITTERENDE Audi Q2 35 TFSI DSG-7 automaat in de liefhebberskleur Mythoszwart Metallic met zwart halflederen interieur. Deze auto heeft het sportieve S-line exterieur, interieur en onderstelpakket!
Betreft een origineel Nederlands geleverde auto met logische NAP. Tevens is hij netjes aantoonbaar gedocumenteerd dealer-onderhouden en zijn de boekjes inclusief 2 sleutels aanwezig.
Op 24-08-2024 bij 92.584 km heeft er nog een onderhoudsbeurt plaatsgevonden. De auto staat rondom op hagelnieuwe Continental Ecocontact zomerbanden en staat dus 100% klaar om meegenomen te worden door zijn nieuwe eigenaar.
Deze Q2 rijd en schakelt als nieuw en is onder andere voorzien van een afneembare trekhaak!
Fabrieksoptielijst:
33512 Achterbankleuning gedeeld/klapbaar (40:20:40) 3NT
18818 Achterlichten LED met dynamisch knipperlicht 8SP
25047 Audi connect (Op internet gebaseerde diensten) IT3
22202 Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing) VW1
37901 Binnenspiegel met Dimautomaat
> 18909 - Licht- en regensensor
> 22506 - Voorruit met Bandfilter boven
24835 Bluetooth-handsfree-installatie met Spraakherkenning (Audi Phone Box) 9ZE
18657 Bocht- en all weatherverlichting
15200 Buitenspiegel elektr. verstel- en verwarmbaar
> 19102 - Ruitensproeistukken verwarmbaar
21407 Bumper Sport-design (S-line) 2JD
25401 Combi-instrument digitaal (virtual cockpit) 9S8
28809 Comfort-airco-automaat 2 zones 9AK
27805 Dakbekleding Stof, zwart 6NQ
20111 Drempellijsten Sport-design
4008 Exterieur-pakket S line
> 13195 - Instaplijsten met Aluminiuminzetstuk en Handtekening, verlicht
> 20111 - Drempellijsten Sport-design
> 20885 - Achterkant-diffusor
> 21407 - Bumper Sport-design (S-line)
39806 Frontcamera (Ruit) QK1
4312 Hulppakket
> 18610 - Rijassistent-systeem Grootlichtassistent
> 25797 - Parkeerhulp voor en achter, akoestisch en optisch met selectieve indicatie (APS Plus)
> 40801 - Rijassistent-systeem Remassistent (Audi pre sense front)
> 42919 - Rijassisten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?