Bouwjaar | 12-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.646 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 12-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.646 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Stegeman B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 7 |
Postcode | 7575 AT |
Plaats | Oldenzaal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)541 - 513612 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-stegeman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2019 - dec. 2020
Modelcode: GA
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 181 x 155 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Schitterende Audi Q2 met o.a. full map navigatiesysteem, vollederen bekleding met stoelverwarming, parkeersensoren, led verlichting voor en achter, elektrisch bedienbare achterklep, 18 inch velgen, cruise control, bluetooth audiostreaming en carkitt, hoogglans zwart exterieurdelen, enz.. enz...
* Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden garantie !!
Dynamische styling, zorgvuldig afgewerkt met fraaie materialen en ontworpen met oog voor detail. De Audi Q2 is van binnen en van buiten een toonbeeld van Duits design. En heel aantrekkelijk is de stoere, sportieve S-Line styling. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. En o ja, het lederen interieur is ook een vermelding waard! De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Tijdens de rit bedient u het audiosysteem en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Boem is ho? Niet bij deze Audi Q2. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Het luxeniveau in deze Audi is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Zuinig en zeker zoeven? Dan is de cruise control ideaal! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen sportstuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Zoals u mag verwachten van deze Audi Q2 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Forward collision
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?